Producenci
Regulamin

W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy." lub "Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta, po otrzymaniu przez Sklep Internetowy potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez Podmiot realizujący płatność."

"Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem."

BRAK WYSYLKI POCZTA POLSKA 

 Skrócony REGULAMIN (PEŁNY REGULAMIN PONIŻEJ) 

-zwroty i wymiany do 14 do 30dni roboczych od doręczenia przesyłki 

-wysyłka od 2 do 10dni roboczych 

-produkt na termin realizacji podany w opisie danego produktu (tzw. PREORDER) 

-zwroty i wymiany do 30 dni roboczych od doręczenia nam zwrotu (klient ma  30dni roboczych na odesłanie zwrotu) 

-zwrot na koszt klienta 

-brak odbioru paczki pobraniowej (klient ponosi koszty w kwocie 30zl)

 

Firma dziala na zasadzie rowniez  Dropshippingu kod 47.91. Z wpisany w rubryke firmy  .

 

ANULOWANIE ZAMÓWIENIA TYLKO PO PRZEZ SMS POD NR TEL 531327926 (ANULOWANIE ZAMÓWIENIA POPRZEZ EMAIL NIE JEST PRZYJMOWANE - KUPUJĄCY PONOSI KOSZTY ZAMÓWIENIA!) kod rabatowy na darmowa wysyłke jest automatycznie anulowany podczas braku udbioru zamówienia koszt za narażenie na koszty to 40zl

                * realizacja/dostawa 

48h do 10dni roboczych, wysyłka za pobraniem lub po wpłacie przelew oraz PayPal 

                * sposobów płatności Payu (koszt po wpłacie darmowy) 

                * polityka zwrotów 30dni na zwrot/odstąpienie od umowy bez podania przyczyny bądź odniesienie się do ustawy z dnia 30 maja 2014 r.o prawach konsumenta, art. 27 )zwrot środków na konto lub przekaz pocztowy w ciągu 30dni od dnia doręczenia! Wymiana towaru przy dużej ilości rzeczy oddanych na inny rozmiar możliwa również na kilka paczek ze względu na możliwość domówienia potrzebnego rozmiaru.! 

                *  polityki reklamacji ( kontakt e-mail estilobutik@o2.pl lub nr tel 531327926 do reklamacji, czasu rozpatrzenia 30dni  )

 Nie odebranie paczki opłaconej z góry skutkuje dokonaniem zwrotu pieniędzy za pośrednictwem poczty polskiej - przekaz pocztowy (na dane podane w zamówieniu) 

Nie odebranie paczki pobraniowej skutkuję wezwaniem do zapłaty za koszty zwrotu kwota 40zl

 

- listy obsługiwanych kart płatniczych

Banki dostępne w usłudze Pay-by link

 

mTransfer – mBank

Inteligo – PKO BP

Bank Pekao

Bank PKO – IKO

Bank PKO- IPKO

Bank Pekao- PeoPay

VOLKSWAGEN BANK – POLSKA

Bank Zachodni WBK

BNP PARIBAS

Pocztowy24

Deutsche Bank

SGB Bank SA

GET IN BANK

Credit Agricole

ING

BNP PARIBAS eBGŻ

Raiffeisen Bank Polska

Eurobank

Millennium BANK

BOŚ Bank

Citi Bank Handlowy

Alior Bank

PBS Bank

NET – Bank Express

 

Autopay S.A. (czyli Autopay) / PayPro S.A., (czyli Przelewy24) przykładowo: Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest Autopay S.A / PayPro S.A.Autopay S.A. (czyli Autopay) / PayPro S.A., (czyli Przelewy24) przykładowo: Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest Autopay S.A / PayPro S.A.v

Toyota Bank

PLUS Bank

Płatności BLIK

 

Operatorzy kart płatniczych, dostępnych w usłudze Shoper Płatności

 

Visa

Visa Electron

MasterCard

MasterCard Electronic

Maestro

- zapisy dotyczące rękojmi tj. czas obowiązywania rękojmi (2 lata),

zasady składania reklamacji na podstawie rękojmi, czas na jej złożenie, odpowiedzialność sprzedawcy gdy produkt za szybko się zużył lub zniszczył beż winy kupującego . Czas 2lata (należy wysłać pismo dane produkt opis) 

 

 

                * polityki ochrony danych osobowych

Prawa kupującego (konsumenta) do zwrotu

 

Kim jest konsument?

 

Zgodnie z Art. 221 Kodeksu Cywilnego: Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

 

Kupujący (konsument) w większości przypadków ma prawo do odstąpienia od zakupu dokonanego u przedsiębiorcy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu odebrania towaru. Jeśli się na to zdecyduje, powinien poinformować o tym sprzedającego – korzystając na przykład z udostępnionego przez Allegro formularza zwrotów (więcej tutaj).

Kupujący ma obowiązek odesłania towaru w ciągu 14 dni od momentu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a sprzedający w tym samym czasie musi mu zwrócić pieniądze (jednak może się też wstrzymać ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania przedmiotu lub potwierdzenia jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej).

Jeżeli kupujący jest przedsiębiorcą i dokonuje zakupu związanego z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą lub zawodową, prawo do odstąpienia od umowy zależeć będzie od dobrej woli sprzedającego.

Jeżeli sprzedający (przedsiębiorca) nie poinformuje kupującego o możliwości odstąpienia od umowy (informacja ta zawarta powinna być na stronie oferty wówczas prawo do odstąpienia od umowy obowiązuje przez 12 miesięcy.

Odstępując od umowy, kupujący odsyła towar na swój koszt (pod warunkiem, że sprzedający umieścił w ofercie stosowną informację). Sprzedający natomiast jest zobowiązany do zwrotu kosztu przedmiotu wraz z kosztami pierwotnej przesyłki w wysokości najtańszego zwykłego sposobu dostawy wyszczególnionego w ofercie.

WYJATEK ! ZWROTY Z SPECJALNEGO ZAMÓWIENIA POD KLIENTA LUB PO PRZERÓBCE POD WYMIARY KLIENTKI WYMIARÓW 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl