

BRAK WYSYLKI POCZTA POLSKA
Skrócony REGULAMIN (PEŁNY REGULAMIN PONIŻEJ)
-zwroty i wymiany do 14 dni roboczych od doręczenia przesyłki
-wysyłka od 2 do 5dni roboczych
-produkt na termin realizacji podany w opisie danego produktu (tzw. PREORDER)
-zwroty i wymiany do 14 dni roboczych od doręczenia nam zwrotu (klient ma 14dni roboczych na odesłanie zwrotu)
-zwrot na koszt klienta
-brak odbioru paczki pobraniowej (klient ponosi koszty w kwocie 30zl)
pełne dane firmy
Butik Dajana bardzik
Adres
ul armii Poznań 22 m 22 64-600 oborniki
NIP 6060095510
Regon 363262078
ANULOWANIE ZAMÓWIENIA TYLKO PO PRZEZ SMS POD NR TEL 531327926 (ANULOWANIE ZAMÓWIENIA POPRZEZ EMAIL NIE JEST PRZYJMOWANE - KUPUJĄCY PONOSI KOSZTY ZAMÓWIENIA!) kod rabatowy na darmowa wysyłke jest automatycznie anulowany podczas braku udbioru zamówienia koszt za narażenie na koszty to 30zl
* realizacja/dostawa
48h do 10dni roboczych, wysyłka za pobraniem lub po wpłacie przelew oraz PayPal
* sposobów płatności Payu (koszt po wpłacie darmowy)
* polityka zwrotów (14dni na zwrot/odstąpienie od umowy bez podania przyczyny bądź odniesienie się do ustawy z dnia 30 maja 2014 r.o prawach konsumenta, art. 27 )zwrot środków na konto lub przekaz pocztowy w ciągu 14dni od dnia doręczenia! Wymiana towaru przy dużej ilości rzeczy oddanych na inny rozmiar możliwa również na kilka paczek ze względu na możliwość domówienia potrzebnego rozmiaru.!
* polityki reklamacji ( kontakt e-mail estilobutik@o2.pl lub nr tel 531327926 do reklamacji, czasu rozpatrzenia 14dni )
Nie odebranie paczki opłaconej z góry skutkuje dokonaniem zwrotu pieniędzy za pośrednictwem poczty polskiej - przekaz pocztowy (na dane podane w zamówieniu)
Nie odebranie paczki pobraniowej skutkuję wezwaniem do zapłaty za koszty zwrotu kwota 30zl!
- listy obsługiwanych kart płatniczych
Banki dostępne w usłudze Pay-by link
mTransfer – mBank
Inteligo – PKO BP
Bank Pekao
Bank PKO – IKO
Bank PKO- IPKO
Bank Pekao- PeoPay
VOLKSWAGEN BANK – POLSKA
Bank Zachodni WBK
BNP PARIBAS
Pocztowy24
Deutsche Bank
SGB Bank SA
GET IN BANK
Credit Agricole
ING
BNP PARIBAS eBGŻ
Raiffeisen Bank Polska
Eurobank
Millennium BANK
BOŚ Bank
Citi Bank Handlowy
Alior Bank
PBS Bank
NET – Bank Express
Toyota Bank
PLUS Bank
Płatności BLIK
Operatorzy kart płatniczych, dostępnych w usłudze Shoper Płatności
Visa
Visa Electron
MasterCard
MasterCard Electronic
Maestro
- zapisy dotyczące rękojmi tj. czas obowiązywania rękojmi (2 lata),
zasady składania reklamacji na podstawie rękojmi, czas na jej złożenie, odpowiedzialność sprzedawcy gdy produkt za szybko się zużył lub zniszczył beż winy kupującego . Czas 2lata (należy wysłać pismo dane produkt opis)
* polityki ochrony danych osobowych
Prawa kupującego (konsumenta) do zwrotu
Kim jest konsument?
Zgodnie z Art. 221 Kodeksu Cywilnego: Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Kupujący (konsument) w większości przypadków ma prawo do odstąpienia od zakupu dokonanego u przedsiębiorcy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu odebrania towaru. Jeśli się na to zdecyduje, powinien poinformować o tym sprzedającego – korzystając na przykład z udostępnionego przez Allegro formularza zwrotów (więcej tutaj).
Kupujący ma obowiązek odesłania towaru w ciągu 14 dni od momentu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a sprzedający w tym samym czasie musi mu zwrócić pieniądze (jednak może się też wstrzymać ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania przedmiotu lub potwierdzenia jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej).
Jeżeli kupujący jest przedsiębiorcą i dokonuje zakupu związanego z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą lub zawodową, prawo do odstąpienia od umowy zależeć będzie od dobrej woli sprzedającego.
Jeżeli sprzedający (przedsiębiorca) nie poinformuje kupującego o możliwości odstąpienia od umowy (informacja ta zawarta powinna być na stronie oferty wówczas prawo do odstąpienia od umowy obowiązuje przez 12 miesięcy.
Odstępując od umowy, kupujący odsyła towar na swój koszt (pod warunkiem, że sprzedający umieścił w ofercie stosowną informację). Sprzedający natomiast jest zobowiązany do zwrotu kosztu przedmiotu wraz z kosztami pierwotnej przesyłki w wysokości najtańszego zwykłego sposobu dostawy wyszczególnionego w ofercie.
WYJATEK ! ZWROTY Z WYPRZEDAZY i PROMOCJI NIE SA PRZYJMOWANE .....